viernes, 29 de mayo de 2015

Street Style: Asomando las piernas


Por aquí por el Noroeste de la Península brilla el sol pero Eolo le acompaña con una brisa aún demasiado fresquita para poder ponerse con algún look más veraniego...Y a mí, personalmente, estos cambios de temperatura tan bruscos me destrozan, así que voy "asomando la patita" poco a poco.

He hecho una selección de looks que creo pueden ayudar a la "transición". Espero que os gusten y os parezcan inspiradores









Y este último mono me recuerda, inevitablemente a otro que me rechifla, de Masscob:


1 comentario:

Mari Casanova dijo...

Aínda que estes días fixo bastante calor e xa hai moita xente con sandalias, eu aínda teño que esperar un pouco. Son moi frioleira, polo tanto esperarei a que chegue "oficialmente" o bo tempo. O que si é certo, é que moitas veces non sabes moi ben que poñerte, un día calor outro suben as temperaturas(o caso de hoxe) e así andamos por aquí arriba.
En canto ao mono de Masscob é precioso: o corte, a tela, a cor...o malo é o de sempre, o prezo!! Toda a colección está ben, pero como me tes dito nalgunha ocasión...haberá que esperar ás rebaixas, a ver se "pode caer algo".
Biquiños.